Besplatna dostava za narudžbe Bilo
Prikladan model
DELL
XPS 10
Broj dijela
DELL
JD33K
0FP02G
Važne napomene:
1. Molimo vas da obavezno potvrdite model baterije i broj dogovor prije kupnje robe, možete provjeriti u izvornoj bateriji.Ako ne možete potvrditi, molimo vas, kontaktirajte nas, kako bi se izbjeglo pogrešno kupnje.
2. Molimo vas da koristite originalni ili pouzdano punjač.
3. Molimo ne bacajte baterije u vatru ili vodu.
4.To izbjegavajte izlaganje visokoj temperaturi od 140 ° F / 60 ° C. Držite baterije u roku od 5-95%.
5. Nove litij-jonske baterije moraju biti u POTPUNOSTI NAPUNJENA i POTPUNO ISPRAZNILA 2-3 puta, prije nego što SU u POTPUNOSTI KLIMATIZIRANI.Molimo, zapamtite da sve performanse i trajnost nove litij-jonske baterije postiže tek nakon 2-3 potpuna ciklusa punjenja i pražnjenja.Nakon što prođe 2-3 ciklusa, da više nikada ne morate puniti bateriju!
6.Do pazite da ne napravite kratki spoj baterije.Slučajni kratki spoj može nastati kada metalni predmet, kao što je uklještenje za kovanice ili ručka, izaziva direktan spoj pozitivnog (+) i negativnog (-) priključke baterije kratki spoj terminala može dovesti do oštećenja baterije povezano objekta.
7. Držite bateriju na hladnom i suhom mjestu, i ako se on nalazi u stanju čekanja.
Dostava:
1. Poslat ćemo uputiti u roku od 4 dana nakon što ste naručile.
2. Naše cijene ne uključuju carinski porez na odredište.
3. Vrijeme transporta obično iznosi 25-45 dana.
Garancija na proizvod:
1. Svi proizvodi koje prodajemo, imaju dobar kvalitet i prolaze rigorozna testiranja prije slanja.Mi ćemo učiniti sve što je moguće kako bi se izbjegle bilo kakve probleme s kvalitetom.
2. Obećavamo jamstvo kvalitete u roku od dvije godine, i mi ćemo to popraviti besplatno.Возвратная dostava mora biti plaćen od strane klijenta.
3. Ako ste dugo vremena nije dobio parcelu, to ne znači da je ona bila izgubljena.Možda ste pozvani u lokalnoj pošti ili u svoj poštanski sandučić.
Povratne informacije i Pregled:
1. Kada kupite naš proizvod. ako se događa nešto neobično: неполученные roba ili neusklađenost opisu, ili iz drugih razloga niste zadovoljni.Molimo vas, ne ostavljajte neutralni (ili negativan) odgovor, ili ne otvarajte spor lako, molimo vas, ne ustručavajte se pisati da komuniciraju sa mnom.Mi ćemo učiniti sve što je moguće da se riješi vaš problem.Puno vam hvala!
2. Mi brinemo o našim vrijednim klijentima i pokušati riješiti bilo kakve neočekivane probleme.
41. Ako niste zadovoljni proizvodom, molimo ne ustručavajte se kontaktirati nas na vrijeme i prvi pošaljite poruku prije nego što ostavite negativan odgovor, ili otvoriti bilo koji spor na alibi.Uvijek ćemo učiniti sve što je potrebno, da se riješi problem i zadovoljiti vaše zadovoljstvo.
Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena s *